Camp Rock 2: The Final Jam - Låtarna

Hur många av er där ute såg Camp Rock?

Jag gjorde det i alla fall, men efter ett tag såg jag mig less på den och har nu laddat inför att andra filmen ska komma ut, vilket sker nu i September!

M.Södergren har INTE sett den och hon gillar inte heller Jonas Brothers (i alla fall inte en av dom) så hon kan inte tycka till så mycket om det här, menmen. Låtarna är i alla fall ute nu och jag sitter och lyssna på dom just nu.

Klicka på bilden för att komma till min SPOTIFY lista med låtarna ↓

 

/A.Marklund


Kommentarer
Elina - DALKULLA

Hihi ja visst är han :)



Allt bra idag?

2010-08-21 12:57:09
URL: http://eliiinas.blogg.se/
hanna & lina - en fotoblogg

sv: jo, asså ingetlingen så är jag ju inte så intisserad av sån musik, men jag blir glad av den... :D

2010-08-21 15:00:55
URL: http://hannaochlina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0